Vstupenky kupujte zde  

Často kladené otázky


Odpovědi na nejčastější otázky. Pošlete nám na info@comiccon.cz svůj dotaz, odpovíme vám a pokud bude zajímat více lidí, přidáme sem.

Comic-Con Prague je festival popkultury po vzoru Comic-Conů po celém světě, v ČR navazuje na tradici Festivalu Fantazie, PragoFFestu, Animefestu, Advíku a mnoha dalších conů.
Přináší pestrý program zejména pro fanoušky sci-fi, fantasy a hororu ve hrách, filmech a seriálech, anime a comicsu, knihách a obrazech, hudbě a kostýmech atd. V programu jsou besedy, fotografování a autogramiády zahraničních a domácích herců a dabérů, komiksových autorů, spisovatelů, filmových tvůrců a dalších umělců a známých osobností. Dále hraní her a turnaje v nich, soutěže, workshopy, přednášky, prezentace, výstavy, koncerty, prodej fanouškovského zboží…
První Comic-Con Prague 2020 se konal v O2 universu, novém kongresovém centru v Praze, ve dnech 7.-9. 2. 2020. Návštěvnost byla 23.000 účastníků. Druhý Comic-Con Prague proběhl po dvou přesunech termínu (a on-line conu Comic-Con Prague: Home Edition) ve dnech 15.-17.10.2021 s návštěvnostní 18.500 účastníků. Třetí Comic-Con Prague proběhl 21.-23.10.2022 se stejnou návštěvností.
Na Comic-Con Prague navazuje i Comic-Con Junior v Brně, který program Comic-Conu Prague ještě víc rozšiřuje o program pro děti.
Comic-Con Prague pořádá Comic-Con Prague s.r.o., za kterým stojí tým neziskového spolku FFestivaly z. s. (dříve SFK Avalon o. s.), organizující Festival Fantazie, PragoFFest a další festivaly popkultury, společně s Active Radio a.s. (Evropa 2, Frekvence 1 apod.) a jeho týmem No Limits, který organizuje stovky různých (hudebních, společenských atd.) akcí ročně.
Comic-Con Prague probíhá v kongresovém, sportovním a kulturním centru O2 universum na adrese Českomoravská 2345/17a, 190 00 Praha 9.
Lze využít několik možností dopravy a parkování, podrobně najdete v sekci Informace, podsekci Doprava.
V pátek od 13 do 23 hodin.
V sobotu od 9 do 23 hodin.
V neděli od 9 do 19 hodin.
Program v hernách začíná hned po otevření, v sálech hodinu po otevření.
Program v sálech končí hodinu (nebo půl hodiny) před zavřením, v hernách půl hodiny před zavřením.
Vstupenku lze koupit v předprodeji v síti Ticketmaster (na pobočkách nebo online) nebo na místě.
Počet vstupenek je omezen, na místě mohou být vyprodány.
Vstupenku lze koupit třídenní, dvoudenní (pátek a neděle) nebo na jednotlivé dny. Cena v čase postupně roste. Pokud se vstupenky při prodeji předem vyprodají, nebudou v prodeji na místě.
V prodeji jsou i speciální vstupenky - Sběratelské třídenní s plastovou kartou na památku a VIP třídenní, které zahrnují řadu výhod.
Děti do 9 let včetně mají vstupné poloviční. Nárok na slevu je nutné prokázat u speciálního vstupu pro rodiče s dětmi se slevou.
ZTP/P osoby mají vstupné poloviční. Slevu dostanou na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
Podrobné informace a ceny najdete na stránce Vstupenky.
V ceně vstupenky je zahrnut přístup na program včetně besed s hosty, na výstavy, k většině atrakcí (u některých je omezený počet míst, někde je nutné čekat nebo se registrovat předem na konkrétní čas) a do všech heren.
Na některé turnaje nebo speciální atrakce může být stanoveno startovné nebo vstupné.
V ceně vstupenky není zahrnuta šatna, vstup do Foto&Podpis zóny, fotografie a podpisy hostů a setkání s nimi.
VIP vstupenka znamená:
- přednostní vstup do budovy speciálním vchodem
- rezervovaná místa v předních řadách sálů B a E2 (ne jiných) do času 5 minut před zahájením každého pořadu
- přednostní přístup k vyzvednutí sluchátek pro tlumočení a nákupu merchandisingu Comic-Conu Prague
- přednostní přístup na fotografování a podepisování s hosty v rámci vybraného časového slotu
- vyhrazenou VIP zónu se šatnou zdarma a s rychlým přístupem k nákupu základního občerstvení
- VIP tašku s merchandisingem a dárky na stánku prodeje merchandisingu Comic-Conu Prague (vyzvednutí s QR kódem v aplikaci Comic-Conu).
Sběratelská vstupenka je památeční plastová karta se šňůrou na krk, se vstupem na všechny tři dny. Nemá žádné další výhody. Další výhody přináší VIP vstupenka.
Sběratelskou vstupenku lze objednat pouze předem, do určitého data. Datum doplníme.
Ano, je možné vstupenky koupit jako dar někomu, vstupenky nejsou na konkrétní osoby.
Případně lze využít i dárkový certifikát, který najdete ke stažení na webu.
Neoficiální předání či prodej vstupenky někomu jinému jsou možné. Ovšem s rizikem pro nakupujícího - původní majitel nemusí poslat vstupenku po zaplacení nebo její kód může využít pro vstup před nakupujícím, takže nakupující nebude mít přístup na festival.
Pořadatel ani Ticketmaster nenesou žádnou zodpovědnost za takto nakoupené vstupenky.
Není to nutné, ale je to dobré pro zvýšení vaší jistoty (kdyby vám mobil přestal fungovat, byl problém s přečtením z něj apod.). Kód vstupenky lze mít i vyfotografovaný.
Kód vstupenky bude naskenován při vstupu na festival. Pozor: kód lze naskenovat pouze jednou, skenováním je vstupenka znehodnocena a nelze ji použít znovu.
Pro opětovný vstup v rámci jednoho dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu při dočasném odchodu z budovy. Možnost návratu do budovy končí v pátek a v sobotu v 21.30 a v neděli v 17.30.
Prosím, zdržte se zveřejnění vaší vstupenky online před akcí. Kód = vstupenka, zveřejněním kódu darujete vstupenku prvnímu, kdo s kódem přijde.
Vstupy na jednotlivé dny se nemění, v průběhu dne se ale mění počet otevřených vstupů (v levé části vchodů 1-12).
Samostatný vstup v pravé části vchodů mají k dispozici:
- držitelé VIP vstupenek
- rodiče s dětmi, na které uplatňují slevu do 9 let
- ZTP/P osoby a jejich doprovod
- cosplayeři, jejichž zavazadla, kostýmy, součásti kostýmů nesplňují pravidla pro zakázané předměty
Samostatný vstup mají dále k dispozici pořadatelé, prodejci, partneři, účinkující, hosté, novináři...
Východy se během dne mění. Připomínáme nutnost pro návrat během jednoho dne znovu aktivovat vstupenku před východem.
Ano, je to základní podmínka účasti na akci. Na požádání se jí musíte prokázat pořadateli nebo pracovníkovi Ticketmaster a O2 universa.
Akce je svým prostorem, programem i organizací určena mladistvým a dospělým, nicméně můžete vzít své dítě s sebou.
Děti staré 9 let a mladší (včetně miminek) mají snížené vstupné. Je nutné věk prokázat u vstupu pro rodiny s dětmi, průkazem zdravotní pojišťovny nebo jiným dokladem.
Osoba doprovázející dítě je zodpovědná za péči o ně, organizátor nepřebírá odpovědnost.
Minimální věk pro samostatnou účast bez doprovodu je 15 let. Případně lze mladšímu dítěti vystavit písemný souhlas rodiče s účastí, viz formulář na stránce Info.
Vstup s kočárkem, dětskou výživou a prostředky pro péči o děti není povolen O2 universem z bezpečnostních důvodů.
V souladu s pravidly bezpečnosti O2 universa to není možné, kočárek (a také nápoje a další vybavení pro péči o děti) patří mezi zakázané předměty. O2 universum je kulturní, společenské a sportovní centrum, které není uzpůsobeno dětským návštěvníkům, neposkytuje přebalovací pulty. Účast s malými dětmi nemůžeme doporučit kvůli hluku, nebezpečí v davu apod.
Na festival není povolen vstup žádným zvířatům, kromě asistenčních psů.
Ano, ale je nutné si před odchodem z budovy znovu aktivovat vstupenku. Bez této aktivace není opětovný vstup během jednoho dne možný.
Opakovaný vstup je možný nejpozději do 1,5 hodiny před ukončením programu.
U vícedenních vstupenek je možný vstup další den i bez reaktivace vstupenky.
Zakoupené vstupenky včetně VIP, poukázky na setkání, fotografování, autogramiády s hosty jsou v souladu s celosvětovou praxí NEVRATNÉ dle zákonné úpravy a stanovených pravidel prodeje pro vstupenky na kulturní akce.
V případě zrušení účasti hosta nevzniká nárok na vrácení vstupného a VIP vstupenek. Peníze za zakoupené poukázky na setkání, autogram a fotografování s hostem budou vráceny automaticky na kartu do 14 dnů od oznámení zrušení účasti hostem.
V případě nedodržení podmínek pro vstup do budovy a účast na festivalu nevzniká nárok na vrácení peněz.
Držitelé ZTP/P průkazu mají nárok na poloviční vstupné. Stejně tak doprovod (1 osoba), pokud je ze zdravotních důvodů nezbytný. Slevu lze získat na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
Ceny VIP vstupenek a poukázek na setkání, fotografování a podepisování s hosty jsou beze slevy.
Pro oficiální působení na Comic-Conu Prague je nutná akreditace, požádejte nejpozději dva týdny před akcí na press@comiccon.cz. Na akreditaci není nárok, počet míst pro novináře je omezen.
Jistě, Comic-Con Prague je úžasná příležitost poznat další fanoušky se stejnými zájmy.
Nainstalujte si naši Comic-Con aplikaci, obsahuje nejen plánky budovy, ale i program a spoustu dalších důležitých informací.
A sledujte mapky na roll-upech rozestavěných v každém patře.
NULTÉ PATRO: šatna
PRVNÍ PATRO: Artist Alley, FutureCity, fotozóna a podpisová zóna, partnerské stánky se zábavou a prodejem, občerstvení, WC...
DRUHÉ (vstupní, na úrovni ulice) PATRO: Hlavní program, stánky prodejců, recepce CCP, merch CCP, stánky cosplayerů a komiksových umělců, výstavy, šatna pro cosplayery, Cosplay stage s programem, VIP a PRESS zóna, občerstvení a WC...
TŘETÍ PATRO: Videoherna, deskoherna, sály s fanouškovským programem, výstavy, balkon hlavního sálu, občerstvení, WC, kuřárna...
Pokud vaše zavazadlo splňuje pravidlo pro zakázané předměty a nepřesahuje velikost 35 x 45 x 25 cm, využijte šatnu v 0. patře, za poplatek.
Pokud vaše zavazadlo nesplňuje podmínky pro vstup, lze jej za poplatek 100 Kč (pouze hotově!) odložit ve venkovní úschovně, případně hledejte jiné řešení (schránka na nádraží, uložit u kamarádů, nechat v ubytovacím zařízení).
Pro převlečení do/z kostýmu je k dispozici cosplay šatna na ochozu sálu A, přístupná přímo proti hlavnímu vchodu. Zde je i první pomoc při poškození kostýmu.
V cosplay šatně si můžete své věci odložit ZDARMA pod podmínkou, že se jedná o odložení civilního oděvu nebo naopak kostýmu po převlečení cosplayera. Pokud kostým nevyžaduje převlečení (pouhé sundání bundy apod.), není splněna tato podmínka (rozhoduje obsluha šatny) a pro odložení věcí je k dispozici placená šatna v 0. patře.
Samozřejmě jste vítáni, pokud splňuje podmínky pro kostýmy uvedené v Pravidlech účasti.
Pro cosplayery je vyhrazen speciální vchod, kde vyškolená služba vyhodnotí součásti vašeho kostýmu a jejich případnou nebezpečnost. Napodobeniny zbraní (např. měkčené larpové meče), nefunkční zbraně i například velké tašky s kostýmy jsou v pořádku.
Zakázané předměty v O2 universum , i když jsou součástí kostýmů, nebudou vpuštěny, ale lze je odložit za poplatek ve venkovní úschovně.
Uvnitř je kromě běžné šatny za poplatek i převlékárna a šatna pro cosplayery zdarma, s převlékacími kabinkami, zrcadly a sadou první pomoci. Podrobnější informace pro fanoušky s kostýmy najdete na stránkách pro cosplayery zde.
CCP má výjimku ze standardních pravidel pro účastníky akcí v O2 universu, na CCP je povoleno vnášet fotoaparáty včetně zrcadlovek (ovšem bez stativů, světel apod.). Je vítáno, když fotografujete a natáčíte a když sdílíte na sociálních médiích s #comicconprague nebo #comicconprague2023.
Během pořadů v sálech je povoleno fotografovat s bleskem a natáčet na mobil jen do 5 minut po začátku a v 5 min před koncem pořadu, z účastnického místa (ne před pódiem apod.). Při některých pořadech může být fotografování a natáčení zcela zakázáno.
Dále je zakázáno získávat fotografie s hosty jinak než oficiální cestou nákupem poukázek na fotografování.
Bez akreditace není povoleno profesionální/komerční fotografování a natáčení a jiné než fanouškovské publikování záznamů.
Při porušení pravidel může dojít až k vyloučení z účasti bez náhrady plateb.
Účastí na Comic-Con Prague dáváte svůj souhlas s vyfotografováním a videozáznamem vaší osoby. Fotografie a videozáznamy mohou být použity na webu Comic-Conu Prague a Comic-Conu Junior, na sociálních sítích, pro propagaci Comic-Conu Prague a Comic-Conu Junior a v materiálech publikovaných mediálními společnostmi nebo partnery akce.
Přímo v prostorách festivalu najdete baru a bufety s občerstvením, které zajišťuje O2 universum.
V sousedství najdete Galerii Harfa s mnoha možnostmi občerstvení nebo různé hospůdky.
Vstup s vlastním občerstvením není povolen.
Pravidla O2 universa neumožňují vnášet vlastní jídlo ani nápoje.
Výjimkou mohou být speciální potraviny pro osoby s předepsanou zdravotní dietou, pomůcky pro diabetiky apod. V tom případě je nutné se prokázat potvrzením od lékaře na speciálním vstupu č. 35.
Kouřit lze na střeše budovy, vstupy jsou ve 3. patře u sálů D12 a D4.
Kouřit lze dále venku, v dostatečné vzdálenosti od budovy (připomínáme nutnost si před opuštěním budovy znovu aktivovat vstupenku). Poslední možnost opětovaného vstupu je 1,5 hodiny před koncem programu.
Nejbližší bankomaty najdete v Galerii Harfa, sousedící s O2 universem. Pozor: pro odchod z Comic-Conu Prague během dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu, bez toho není možný opětovný vstup. Poslední možnost opětovaného vstupu je 1,5 hodiny před koncem programu.
Zkuste se zeptat na recepci Comic-Conu Prague.
Předejte prosím nalezenou věc recepci Comic-Conu Prague. Děkujeme.
Napište prosím na info@comiccon.cz následující informace: jméno a příjmení, téma a formát pořadu (přednáška, soutěž, beseda, workshop...), vaše zkušenosti s přednášením. Předáme vedoucím příslušné programové linie podle tématu pořadu. Vedoucí programové linie se vám ozve a domluví se s vámi, zda přednášku zařadí a na kdy, informuje vás o podmínkách.
Program má uzávěrku měsíc před akcí, ale je lepší nabídnout pořad co nejdříve, zvýší se tím šance na zařazení.
Program každého sálu se zobrazuje na obrazovce před ním.
Program je vytištěn na informačních plochách v 2. patře u schodiště naproti vstupům.
Program v elektronické podobě a v podobě pro tisk najdete na webu festivalu v sekci Program TÝDEN PŘED FESTIVALEM.
Program (a další informace) včetně možnosti sestavit si vlastní program, včetně upozornění na oblíbené programy apod. najdete v Comic-Con aplikaci.
Přístup je na všechny pořady, kde je volné místo, i v průběhu pořadů (ovšem za podmínky nerušení ostatních účastníků a autorů pořadů). Obsazení sálů určuje organizátor.
V hlavních sálech B a E2 uvolní organizátor neobsazená VIP místa 5 minut před zahájením pořadu pro všechny ostatní účastníky.
Na některé atrakce je přístup jen po předchozí registraci na konkrétní čas, na některé jen s čekáním.
Vyklízení místností mezi pořady neplánujeme, ale přistoupíme k němu v případě nutnosti v průběhu festivalu.
Každá fanouškovská programová linie má své vedoucí, většinou tři, jsou označeni visačkou "Vedoucí programu". Vedoucí programu ve službě sedí v sále na označené židli.
Máte-li dotaz k programu, využijte především program zveřejněný před vstupem do sálu či na internetu a v aplikaci nerušte prosím průběh programu.
Hlavní pódia mají profesionální stage managery, pohybují se v zákulisí. Stage manager je k dispozici pouze hostům, moderátorům apod. Dotazy k programu na hlavních pódiích směřujte proto prosím na recepci Comic-Conu Prague. Účastníkům pomohou organizátoři v žlutých tričkách ORGANIZER u vstupu do hlavních sálů.
Pořady se zahraničními hosty v sálech B a E2 budou většinou v angličtině. Budou simultánně tlumočené do češtiny do speciálních sluchátek. Více viz otázka ohledně zapůjčení sluchátek.
Většina videoher je v angličtině.
V ostatních sálech budou pořady většinou v češtině, výjimečně v angličtině, tyto pořady nebudou tlumočené.
Na merchandising stánku Comic-Con Prague složíte zálohu 500 Kč (lze i platební kartou) a dostanete plastovou kartu. Kartu vyměníte v sále B nebo E2 za sluchátka. Při odchodu ze sálu B a E2 odevzdáte sluchátka na desinfekci a nabití a dostanete kartu zpět. Kartu můžete mít u sebe po celý den nebo po celou dobu Comic-Con Prague.
Až nebudete kartu potřebovat, vrátíte ji na merchandising stánek a zpět dostanete zálohu sníženou o aktuální poplatek za půjčení (v hotovosti).
Poplatek za použití sluchátek je 100 Kč za den (i při jednom použití).
Artist Alley je místem pro drobný prodej fanouškovského zboží, upomínkových předmětů, fototisků s podpisy apod. Vhodné pro cosplayery, drobné výrobce šperků, spisovatele, comicsové autory, odprodej přebytků z vlastních sbírek apod.
Je zakázáno prodávat zde zboží, které je v rozporu s autorskými právy nebo průmyslově vyráběné zboží.
Špičkoví a hodně známí herci buď na cony vůbec nejezdí nebo si velmi vybírají kam jet a za jednodenní účast účtují částky v miliónech Kč. Běžně miliónových částek dosahují i požadavky hlavních hvězd oblíbených aktuálních seriálů. Fotografie i podpis by stála deset tisíc Kč i víc. Cena (kromě jiného, ale pro jednoduchost) vychází z nákladů, rozpočtením na počet fotografií a podpisů, které se reálně dají stihnout ve standardní pracovní době. V ČR je jen málo lidí, kteří by za fotografii nebo podpis tak vysokou částku zaplatili, takže od určité výše požadavků agentů herců ztrácí smysl i jen uvažovat o pozvání herce.
Věřte, že výběr hostů a jednání s agenty je velmi náročná práce, věřte, že děláme víc, než maximum, a právě díky tomu se nám podařilo domluvit i hosty, které by si jinak Comic-Con v malé ČR nemohl dovolit.
Odměna za účast na conech je standardní součástí příjmů herců. Je to práce jako každá jiná, trvá několik dní (je nutné započítat celý čas strávený mimo domov). Odměny jsou u známějších herců poměrně vysoké, jsou to tisíce až běžně desetitisíce, nejznámější herci žádají statisíce dolarů, euro, liber.
Fotografie a podpisy nelze poskytovat zdarma, zájem by převýšil technické a časové možnosti. Náklady na hosty nelze pokrýt jenom ze vstupného.
Inkasované peníze za profesionální fotografie a podpisy herců pokrývají pořadateli jen ČÁST nákladů. Náklady pořadatele: odměny hercům a jejich agentům, letenky a pozemní doprava, ubytování, diety, u známějších herců i náklady účasti jejich agentů, technické zajištění zázemí, besed, focení a podepisování, personál, který se o to stará, propagace a další spojené náklady...
Fotografování s hostem a/nebo studiovou fotografii hosta a/nebo jeho podpis nebo setkání s hostem si zakoupíte předem nebo na místě v e-shopu Comic-Conu Prague. Nebo v Comic-Con aplikaci. Po zaplacení vám přijde unikátní kód.
Týden před začátkem festivalu nebo na místě zadáte unikátní kód do stejného e-shopu a vyberete si konkrétní čas fotografování/podepisování z dostupných možností. To platí i pro VIP účastníky.
Ve vybraném čase se dostavíte do foto/podpisové zóny v 1. patře, prokážete se druhým unikátním QR kódem získaným při výběru času a získáte fotografii (20x30 cm do 30 vteřin po vyfotografování) nebo podpis.
V případě setkání s hercem se dostavíte k recepci CCP a požádáte o doprovod do backstage, kde se setkání s hostem odehraje.
Pokud vám nepřijde potvrzení o nákupu, kód apod., je nutné to VČAS řešit na shop@comiccon.cz, ne ve zprávách na FB apod.
U vstupu do fotoprostoru si odložíte zavazadlo/mobil apod., dezinfikujete ruce, na pokyn obsluhy přistoupíte k herci, pozdravíte se, postavíte do pozice (běžné společenské nebo speciální, pokud ji herec akceptuje).
Vyfotí vás profesionální fotograf, zkontroluje na obrazovce výsledek a pošle do tisku. Mezitím se rozloučíte, vezmete si své věci a venku si pár desítek vteřin počkáte na vytištěnou fotografii rozměru 20x30 cm. Kód v jejím rohu vám pak cca 14 dní po conu umožní si stáhnout digitální kopii.
Jedna poukázka na focení je pro jednu až dvě osoby. Více osob = více poukázek.
Nestihnutím fotografování nebo podepisování ve vybraném čase ztrácíte nárok na získání fotografie nebo podpisu. Ale poproste obsluhu ve fotografické a podpisové zóně o náhradní čas, pokusí se vám vyhovět, pokud je to možné.
Jeden poukaz na fotografii je pro jednu nebo dvě osoby (včetně dětí).
Pro fotografii s více osobami najednou je nutné zakoupit příslušný počet poukazů.
Počet tištěných fotografií se rovná počtu poukazů.
Pokud některý z hereckých hostů nedorazí z jakýchkoliv důvodů na aktuální Comic-Con, budeme automaticky vracet platby za setkání, fotografie a podpisy s ním na karty, za 14 dní po oznámení zrušení. Vratka může být nižší o poplatky stržené bankami.
Pokud platba nedorazí, napište na shop@comiccon.cz údaje o vaší objednávce pro vyhledání a dořešení.
Nehereckých hostů se to netýká, protože s nimi neprodáváme fotografování a podepisování, u nich není co vracet.
Vstupenky zůstávají v platnosti na stejné dny v novém termínu (sobotní na sobotu atd.). Změna termínu či místa není důvodem k jejich vrácení, v souladu s platnými zákonnými pravidly prodeje vstupenek.
Přesto jsme se domluvili s Ticketmaster na vrácení vstupného, pokud prostřednictvím formuláře požádáte do 14 dní od oznámení přesunu na FB a webu Comic-Conu Prague. Poté se s vámi spojí oddělení zákaznické péče Ticketmaster.
Pokud by byl aktuální Comic-Con Prague zcela zrušen bez náhrady, vstupné vám bude vráceno po nezbytné době pro administraci. Tento scénář je nepravděpodobný, vždy se budeme snažit, aby fanoušci nepřišli o zážitek a budeme hledat jiný termín.
Při změně termínu Comic-Conu Prague uděláme vše pro to, aby v seznamu hostů došlo k co nejméně změnám, ale zaručit stejnou sestavu hostů nemůžeme.
Peníze za setkání, fotografie a podpisy za zrušené herce budeme automaticky vracet.
Covid-19 je infekční onemocnění, které může mít za následek vážné a potenciálně smrtelné onemocnění. V každém prostředí, kde se lidé shromažďují, existuje riziko přenosu Covid-19. Toto riziko se zvyšuje v uzavřených prostorech a se zvýšeným počtem lidí.
Přestože by všichni smluvní partneři měli přijímat zvýšená bezpečnostní opatření, která pomohou účastníkům zůstat v bezpečí, riziko nelze zcela vyloučit.
Účastí na akci přebíráte veškerá rizika spojená s Covid-19. Musíte dodržovat veškerá vládní nařízení zaměřená na zabránění přenosu viru, dodržovat pokyny pořadatele a chránit sebe i ostatní. Za nedodržení pravidel může být účastník okamžitě vyloučen z účasti bez náhrady peněz.
Základní nařízení ochrany proti covid-19 jsou stanovená státem, včetně podmínek pro vstup. Aktuálně nejsou žádná omezení a žádná ani nepředpokládáme v datu konání CCP.
O2 universum přijímá zvýšená bezpečnostní opatření, která účastníkům akcí pomohou zůstat v bezpečí.
Jako pořadatel Comic-Conu Prague zajišťujeme desinfekci míst se zvýšeným rizikem, zajištujeme germicidní lampy (ničí bakterie a viry) ve foto/podpisové zóně...
Nepodceňujeme riziko, ale zároveň nejsme nakloněni vyvolávání zbytečného strachu.
Hlavní je ale zodpovědnost každého účastníka dodržovat stanovená nařízení a opatření.
Jste zodpovědní za ochranu sebe i okolí, za dodržování nařízení a opatření státu, O2 universa a pořadatele. Za nedodržení pravidel může být účastník vyloučen z akce bez náhrady peněz.
Chceme ochránit vás i hosty.
Ve frontě budou dodržovány větší rozestupy.
V místě fotografování a podepisování budou stojany s desinfekcí a profesionální germicidní lampy pro průběžné čištění vzduchu od bakterií a virů. Při samotném fotografování nejsou respirátory nutné.
Desinfikujte si ruce před podáním ruky hostovi. Nedotýkejte se hosta jiným způsobem.
Aktuální pravidla nestanovují žádná omezení pro účast.
U vstupu do Foto&Podpis zóny si necháte naskenovat unikátní QR kód pro ověření přístupu. Na pokyn asistenta přistoupíte k podpisovému stánku, ukážete znovu QR kód, asistent zneplatní. Pozdravíte se s hostem, herec podepíše příslušný počet podpisů na fotografii nebo nějaké předměty (může odmítnout nevhodný předmět nebo podpis na oblečení, tělo apod.). Můžete prohodit pár slov.
Jedna poukázka na podpis je na jeden podpis. Více podpisů = více poukázek.
Při podpisu požádáte asistenta herce o certifikaci podpisu, asistent vám nalepí hologram na zadní stranu fotografie s podpisem nebo na spodní stranu předmětu apod. Vedle podpisových stánků je označený stánek pro ověřování podpisů. Právník zkontroluje hologram, přidá podpis a razítko. Ověření podpisu je možné jen při jeho získání, ne dodatečně.