Často kladené otázky


Odpovědi na nejčastější otázky. Pošlete nám na info@comiccon.cz svůj dotaz, odpovíme vám a pokud bude zajímat více lidí, přidáme sem.

Comic-Con Prague je festival popkultury po vzoru Comic-Conů po celém světě. Přináší pestrý program zejména pro fanoušky sci-fi, fantasy a hororu ve hrách, filmech a seriálech, anime a comicsu, knihách a obrazech, hudbě a kostýmech atd. V programu jsou besedy, fotografování a autogramiády zahraničních a domácích herců, comicsových autorů, spisovatelů a dalších umělců a známých osobností. Dále hraní her a turnaje v nich, projekce filmů, soutěže, workshopy, přednášky, prezentace, výstavy, koncerty, prodej fanouškovského zboží…
První Comic-Con Prague 2020 se konal v O2 universu, novém kongresovém centru v Praze, ve dnech 7.-9. 2. 2020. Návštěvnost byla 23.000 účastníků. Druhý Comic-Con Prague proběhl po dvou přesunech termínu ve dnech 15.-17.10.2021 s návštěvnostní 18.500 účastníků.
Comic-Con Prague pořádá Comic-Con s.r.o., za kterým stojí tým neziskového spolku SFK Avalon, organizující Festival fantazie, PragoFFest a další festivaly popkultury, společně s Active Radio a.s. a jeho týmem No Limits, který organizuje stovky různých akcí ročně.
Comic-Con Prague probíhá v budově O2 universum, Českomoravská 2345/17, 19000 Praha 9 - Libeň.
Lze využít několik možností dopravy a parkování, podrobně najdete v sekci Informace, podsekci Doprava.
V pátek od 13 do 23 hodin
V sobotu od 9 do 23 hodin
V neděli od 9 do 19 hodin.
Program v hernách začíná hned po otevření, v sálech hodinu po otevření.
Program v sálech končí hodinu před zavřením, v hernách půl hodiny před zavřením.
Opakovaný vstup je možný (po předchozí reaktivaci vstupenky při odchodu) do 21.30 (pátek a sobota) a do 17.30 (neděle).
Vstupenku lze koupit v předprodeji v síti Ticketmaster (na pobočkách nebo online) nebo na místě.
Počet vstupenek je omezen, na místě mohou být vyprodány.
Vstupenku lze koupit na jeden, dva nebo tři dny. Cena vstupenek začíná na 690 Kč za pátek nebo neděli, 990 Kč za sobotu, 1990 Kč za tři dny a postupně v čase roste. Cena VIP vstupenky je 4990 a je na celé tři dny a po celou dobu předprodeje stejná.
Děti od 0 do 9 let včetně mají vstupné poloviční. Je nutné prokázat věk dítěte u vyhrazeného vstupu pro rodiny s dětmi do 9 let.
ZTP/P osoby mají vstupné poloviční. Slevu dostanou na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
V ceně vstupenky je zahrnut přístup na program včetně besed s hosty, na výstavy, k většině atrakcí (u některých je omezený počet míst, někde je nutné čekat nebo se registrovat předem na konkrétní čas) a do všech heren.
Na některé turnaje nebo atrakce může být stanoveno startovné nebo vstupné.
V ceně vstupenky není zahrnuta šatna, vstup do zóny fotografování s hosty a jejich podepisování, fotografie a podpisy hostů.
Máte právo na přednostní vstup do budovy samostatným vchodem, rezervovaná místa v předních řadách sálů B a E2 (ne jiných), do času 5 minut před zahájením každého pořadu. A přednostní přístup k vyzvednutí sluchátek pro tlumočení a nákupu merchanidisngu Comic-Conu Prague, dále na fotografování a podepisování s hosty v rámci vybraného časového slotu.
Máte vyhrazenou VIP zónu s WC, šatnou zdarma a stánkem s občerstvením (společně s pořadateli a novináři).
Obdržíte VIP tašku s merchanidisingem a dárky na stánku prodeje merchandisingu Comic-Conu Prague.
Sběratelská vstupenka je památeční plastová karta se šňůrou na krk, se vstupem na všechny tři dny. Nemá žádné další výhody. Další výhody přináší VIP vstupenka.
Ano, je možné vstupenky koupit jako dar někomu, vstupenky nejsou na konkrétní osoby.
Neoficiální předání či prodej vstupenky někomu jinému jsou možné. Ovšem s rizikem pro nakupujícího - původní majitel nemusí poslat vstupenku po zaplacení nebo její kód může využít pro vstup před nakupujícím, takže nakupující nebude mít přístup na festival.
Pořadatel ani Ticketmaster nenesou žádnou zodpovědnost za takto nakoupené vstupenky.
Není to nutné, ale je to dobré pro zvýšení vaší jistoty (kdyby vám mobil přestal fungovat, byl problém s přečtením z něj apod.)
Vstupenky budou naskenovány při vstupu na festival. Pozor: QR kód lze naskenovat pouze jednou, skenováním je vstupenka znehodnocena a nelze ji použít znovu.
Pro opětovný vstup v rámci jednoho dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu při dočasném odchodu z budovy. Možnost návratu do budovy končí v pátek a v sobotu v 21.30 a v neděli v 17.30.
Prosím, zdržte se zveřejnění vaší vstupenky online před akcí.
Na každý den je jedna vstupenka, případně jedna třídenní. Vchod do budovy je jednotný.
Samostatný vchod je určen pro vstup ZTP a rodin s dětmi do 9 let kvůli prokázání nároku na slevu.
Samostatný vstup mají k dispozici držitelé VIP vstupenek.
Samostatný vchod mají k dispozici cosplayeři, jejichž zavazadla, kostýmy, součásti kostýmů nesplňují pravidla pro zakázané předměty.
Samostatný vchod mají k dispozici pořadatelé, prodejci, partneři, účinkující, hosté, novináři.
Ano, je to podmínka O2 universa. Na požádání se jí musíte prokázat pořadateli nebo pracovníkovi O2 universa.
Akce je svým programem i organizací určena mladistvým a dospělým, nicméně můžete vzít své dítě s sebou.
Děti staré 9 let a mladší (včetně miminek) mají snížené vstupné. Je nutné věk prokázat u vstupu pro rodiny s dětmi, průkazem zdravotní pojišťovny nebo jiným dokladem.
Osoba doprovázející dítě je zodpovědná za péči o ně, organizátor nepřebírá odpovědnost.
Minimální věk pro samostatnou účast bez doprovodu je 15 let.
Vstup s kočárkem není povolen.
V souladu s pravidly bezpečnosti O2 universa to není možné, kočárek (a také nápoje a další vybavení pro péči o děti) patří mezi zakázané předměty. O2 universum je kulturní, společenské a sportovní centrum, které není uzpůsobeno dětským návštěvníkům, neposkytuje přebalovací pulty. Účast s malými dětmi nemůžeme doporučit kvůli hluku, nebezpečí v davu apod.
Na festival není povolen vstup žádným zvířatům, kromě asistenčních psů.
Ano, jen je nutné si před odchodem z budovy znovu aktivovat vstupenku přiložením k označenému výstupnímu terminálu.
Neaktivování vstupenky před odchodem znamená, že se nemůžete vrátit na festival během stejného dne, vrátit se můžete až další den s platnou vstupenkou na další den.
Pro opuštění budovy je vyhrazen konkrétní východ(y). Pro opakovaný vstup slouží běžný vstup.
Opakovaný vstup je možný nejpozději do 1,5 hodiny před ukončením programu.
Zakoupené vstupenky včetně VIP, poukázky na fotografování, autogramiády apod. jsou NEVRATNÉ dle zákonné úpravy a stanovených pravidel prodeje pro vstupenky na kulturní akce.
V případě zrušení účasti hosta nevzniká nárok na vrácení vstupného a VIP vstupenek. Peníze za zakoupené poukázky na autogram a fotografování s hostem budou vráceny po nezbytné době na administraci.
V případě nedodržení podmínek pro vstup do budovy (včetně aktuálních anti-covid opatření státu) nevzniká nárok na vrácení peněz.
V případě nařízené karantény či onemocnění Covid-19 účastníkovi vzniká nárok na vrácení peněz, pokud tuto skutečnost prokáže do 14 dnů po ukončení akce e-mailem na adrese ticket@ticketmaster.cz.
Máte nárok na poloviční vstupné a také jej má váš doprovod, pokud je ze zdravotních důvodů nezbytný. Slevu dostanete na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
Ceny VIP vstupenek, fotografování a podepisování jsou beze slevy.
Pro oficiální působení na Comic-Con Prague je nutná akreditace, požádejte nejpozději dva týdny před akcí na press@comiccon.cz. Na akreditaci není nárok, počet míst pro novináře je omezen.
Jistě, Comic-Con Prague je úžasná příležitost poznat další fanoušky se stejnými zájmy.
Vyzvedněte si informační brožuru hned u vstupu do budovu, obsahuje mapky a další užitečné informace.
Sledujte mapky na roll-upech rozestavěných v každém patře.
NULTÉ PATRO: šatna
PRVNÍ PATRO: Artist Alley, FutureCity, fotozóna a podpisová zóna, partnerské stánky, občerstvení, WC...
DRUHÉ (VSTUPNÍ) PATRO: Hlavní program, stánky prodejců, recepce CCP, merch CCP, stánky cosplayerů a komiksových umělců, výstavy, převlékárna pro cosplayery, Cosplay stage s programem, VIP a PRESS zónu, občerstvení a WC...
TŘETÍ PATRO: Videoherna, deskoherna, sály s fanouškovským programem, výstavy, balkon hlavního sálu, občerstvení, WC, kuřárna...
Pokud vaše zavazadlo neporušuje pravidlo pro zakázané předměty a nepřesahuje velikost 35 x 45 x 25 cm, využijte šatnu v 0. patře, za poplatek. Pokud vaše zavazadlo nesplňuje podmínky pro vstup, lze jej za poplatek odložit ve venkovní úschovně, případně hledejte jiné řešení (schránka na nádraží, uložit u kamarádů, nechat v ubytovacím zařízení).
Pro převlečení do/z kostýmu je k dispozici převlékárna na ochozu sálu A, přístupná přímo proti hlavnímu vchodu. Zde najdete i první pomoc při poškození kostýmu. Tato služba je zdarma.
Své věci si můžete odložit do standardní placené šatny v nejnižším patře.
Samozřejmě jste vítáni, pokud splňuje podmínky pro kostýmy uvedené v Pravidlech účasti.
Pro cosplayery je vyhrazen speciální vchod, kde vyškolená služba vyhodnotí součásti vašeho kostýmu a jejich případnou nebezpečnost. Napodobeniny zbraní (např. měkčené larpové meče), nefunkční zbraně i například velké tašky s kostýmy jsou v pořádku.
Zakázané předměty v O2 universum , i když jsou součástí kostýmů, nebudou vpuštěny, ale lze je odložit za poplatek ve venkovní úschovně.
Uvnitř je kromě běžné šatny (za poplatek) i převlékárna pro cosplayery s převlékacími kabinkami, zrcadly a sadou první pomoci. Podrobnější informace pro fanoušky s kostýmy najdete na stránkách pro cosplayery zde.
Je vítáno, když fotografujete a natáčíte a když sdílíte na sociálních médiích s #comicconprague nebo #comicconprague2022.
Ovšem během pořadů v sálech je povoleno fotografovat s bleskem a natáčet jen do 5 minut po začátku a v 5 min před koncem pořadu, při některých pořadech může být fotografování a natáčení zcela zakázáno. Zároveň bez akreditace není povoleno profesionální fotografování a natáčení a jiné než fanouškovské publikování záznamů.
Dále je zakázáno získávat fotografie s hosty jinak než oficiální cestou nákupem poukázek na fotografování.
Při porušení pravidel může dojít až k vyloučení z účasti bez náhrady plateb.
Účastí na Comic-Con Prague dáváte svůj souhlas s vyfotografováním a videozáznamem vaší osoby. Fotografie a videozáznamy mohou být použity na webu Comic-Con Prague, na sociálních sítích, pro propagaci Comic-Con Prague a v materiálech publikovaných mediálními společnostmi nebo partnery akce.
Přímo v prostorách festivalu najdete baru a bufety s občerstvením, které zajišťuje O2 universum.
V sousedství najdete Galerii Harfa s mnoha možnostmi občerstvení nebo různé hospůdky.
Vstup s vlastním občerstvením není povolen.
Pravidla O2 universa neumožňují vnášet vlastní jídlo ani nápoje.
Výjimkou mohou být speciální potraviny pro osoby s předepsanou zdravotní dietou, pomůcky pro diabetiky apod. V tom případě je nutné se prokázat potvrzením od lékaře na speciálním vstupu č. 35.
Kouřit lze na střeše budovy, vstupy jsou ve 3. patře u sálů D12 a D4. Kouřit lze dále venku, v dostatečné vzdálenosti od budovy (připomínáme nutnost si před opuštěním budovy znovu aktivovat vstupenku).
Nejbližší bankomaty najdete v Galerii Harfa, sousedící s O2 universem. Pozor: pro odchod z Comic-Conu Prague během dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu, bez toho není možný opětovný vstup. Poslední možnost opětovaného vstupu je 1,5 hodiny před koncem programu.
Zkuste se zeptat na ztrátách a nálezech na recepci Comic-Conu Prague.
Napište prosím na info@comiccon.cz následující informace: jméno a příjmení, téma a formát pořadu (přednáška, soutěž, beseda, workshop...), vaše zkušenosti s přednášením. Předáme vedoucím příslušné programové linie podle tématu pořadu. Vedoucí programové linie se vám ozve a domluví se s vámi, zda přednášku zařadí a na kdy, informuje vás o podmínkách.
Program má uzávěrku měsíc před akcí, ale je lepší nabídnout pořad co nejdříve, zvýší se tím šance na zařazení.
Program každého sálu se zobrazuje na obrazovce před ním.
Program je vytištěn na informačních plochách na několika místech festivalu.
Program v elektronické podobě a v podobě pro tisk najdete na webu festivalu v sekci Program TÝDEN PŘED FESTIVALEM.
Přístup je na všechny pořady, kde je volné místo, i v průběhu pořadů (ovšem za podmínky nerušení ostatních účastníků a autorů pořadů). Obsazení sálů určuje organizátor.
V hlavních sálech B a E2 uvolní organizátor neobsazená VIP místa 5 minut před zahájením pořadu pro všechny ostatní účastníky.
Na některé atrakce je přístup jen po předchozí registraci na konkrétní čas, na některé jen s čekáním.
Vyklízení místností mezi pořady neplánujeme, ale přistoupíme k němu v případě nutnosti v průběhu festivalu.
Každá fanouškovská programová linie má své vedoucí, většinou tři, jsou označeni visačkou Vedoucí programové linie. Vedoucí ve službě sedí v sále na označené židli.
Máte-li dotaz k programu, využijte především program zveřejněný před vstupem do sálu či na internetu, nerušte prosím průběh programu.
Hlavní pódia mají profesionální stage managery, pohybují se v zákulisí v žlutém tričku CHIEF, nejsou speciálně odlišeni od ostatních CHIEFŮ. Stage manager je k dispozici pouze hostům, moderátorům apod. Dotazy k programu na hlavních pódiích směřujte proto prosím na recepci Comic-Conu Prague. Účastníkům pomohou organizátoři v žlutých tričkách ORGANIZER u vstupu do hlavních sálů.
Pořady se zahraničními hosty v sálech B a E2 budou většinou v angličtině. V sále B budou simultánně tlumočené do češtiny do speciálních sluchátek. Více viz otázka ohledně zapůjčení sluchátek. V sále E2 budou tlumočeny na pódiu nebo nebudou tlumočeny.
Filmy budou v originále s českými titulky. Většina videoher je v angličtině.
V ostatních sálech budou pořady většinou v češtině, výjimečně v angličtině, tyto pořady nebudou tlumočené.
Na recepci Comic-Con Prague složíte zálohu 500 Kč (lze i platební kartou) a dostanete plastovou kartu. Kartu vyměníte v sále B za sluchátka. Při odchodu ze sálu B odevzdáte sluchátka a dostanete kartu zpět. Kartu můžete mít u sebe po celou dobu Comic-Con Prague.
Až nebudete kartu potřebovat, vrátíte ji na recepci a zpět dostanete zálohu sníženou o aktuální poplatek za půjčení (na kartu nebo v hotovosti).
Artist Alley je místem pro drobný prodej fanouškovského zboží, upomínkových předmětů, fototisků s podpisy apod. Vhodné pro cosplayery, drobné výrobce šperků, spisovatele, comicsové autory, odprodej přebytků z vlastních sbírek apod.
Je zakázáno prodávat zde zboží, které je v rozporu s autorskými právy nebo průmyslově vyráběné zboží.
Špičkoví a hodně známí herci buď na cony vůbec nejezdí nebo si velmi vybírají kam jet a za jednodenní účast účtují částky v miliónech Kč. Běžně miliónových částek dosahují i požadavky hlavních hvězd oblíbených aktuálních seriálů. Fotografie i podpis by stála deset tisíc Kč i víc. Cena (kromě jiného, ale pro jednoduchost) vychází z nákladů, rozpočtením na počet fotografií a podpisů, které se reálně dají stihnout ve standardní pracovní době. V ČR je jen málo lidí, kteří by za fotografii nebo podpis tak vysokou částku zaplatili, takže od určité výše požadavků agentů herců ztrácí smysl i jen uvažovat o pozvání herce.
Věřte, že výběr hostů a jednání s agenty je velmi náročná práce, věřte, že děláme víc, než maximum, a právě díky tomu se nám podařilo domluvit i hosty, které by si jinak Comic-Con v malé ČR nemohl dovolit.
Odměna za účast na conech je standardní součástí příjmů herců. Je to práce jako každá jiná, trvá několik dní (je nutné započítat celý čas strávený mimo domov). Odměny jsou u známějších herců poměrně vysoké, jsou to tisíce až běžně desetitisíce, nejznámější herci žádají statisíce dolarů, euro, liber.
Fotografie a podpisy nelze poskytovat zdarma, zájem by převýšil technické a časové možnosti. Náklady na hosty nelze pokrýt jenom ze vstupného.
Inkasované peníze za profesionální fotografie a podpisy herců pokrývají pořadateli jen ČÁST nákladů. Náklady pořadatele: odměny hercům a jejich agentům, letenky a pozemní doprava, ubytování, diety, u známějších herců i náklady účasti jejich agentů, technické zajištění zázemí, besed, focení a podepisování, personál, který se o to stará, propagace a další spojené náklady...
Fotografování s hostem a/nebo studiovou fotografii hosta a/nebo jeho podpis si zakoupíte předem nebo na místě v e-shopu Comic-Conu Prague. Po zaplacení vám přijde unikátní kód.
Týden před začátkem festivalu nebo na místě zadáte unikátní kód do stejného e-shopu a vyberete si konkrétní čas fotografování/podepisování z dostupných možností. To platí i pro VIP účastníky.
Ve vybraném čase se dostavíte do foto/podpisové zóny v 1. patře, prokážete se druhým unikátním kódem získaným při výběru času a získáte fotografii (do 30 vteřin po vyfotografování) nebo podpis.
Nestihnutím fotografování nebo podepisování ve vybraném čase ztrácíte nárok na získání fotografie nebo podpisu. Ale poproste obsluhu ve fotografické a podpisové zóně o náhradní čas, pokusí se vám vyhovět, pokud je to možné.
Jeden poukaz na fotografii je pro jednu nebo dvě osoby (včetně dětí).
Pro fotografii s více osobami najednou je nutné zakoupit příslušný počet poukazů.
Počet tištěných fotografií se rovná počtu poukazů.
Pokud některý z hereckých hostů nedorazí z jakýchkoliv důvodů na aktuální Comic-Con Prague a neslíbí náhradní účast, budeme automaticky vracet platby za fotografie a podpisy s ním po době nezbytné na administraci (mohou to být i dva měsíce, pokud byla účast zrušena nedlouho před CCP).
Pokud některý z hereckých hostů nedorazí z jakýchkoliv důvodů na aktuální Comic-Con Prague a přislíbí účast na dalším, buď si počkáte na jeho další účast nebo do 14 dnů od oznámení neúčasti hosta na webu a Facebook stránce Comic-Conu Prague napíšete na shop@comiccon.cz žádost o vrácení peněz, údaje o vaší objednávce pro vyhledání a číslo účtu pro vrácení peněz za fotografování a podepisování s hereckým hostem v plné výši.
Nehereckých hostů se to netýká, protože s nimi neprodáváme fotografování a podepisování, u nich není co vracet.
Vstupenky zůstávají v platnosti a změna termínu či místa není důvodem k jejich vrácení, v souladu s platnými zákonnými pravidly prodeje vstupenek.
Přesto jsme se domluvili s Ticketmaster na vrácení vstupného, pokud prostřednictvím formuláře požádáte do 14 dní od oznámení přesunu na FB a webu Comic-Conu Prague. Poté se s vámi spojí oddělení zákaznické péče Ticketmaster.
Pokud by byl aktuální Comic-Con Prague zcela zrušen bez náhrady, vstupné vám bude vráceno po nezbytné době pro administraci. Tento scénář je nepravděpodobný, vždy se budeme snažit, aby fanoušci nepřišli o zážitek a budeme hledat jiný termín.
Při změně termínu Comic-Conu Prague uděláme vše pro to, aby v seznamu hostů došlo k co nejméně změnám. Při přípravě původního termínu jsme s hosty předjednávali i náhradní termín. Samozřejmě bude záviset na konkrétní situaci každého hosta, ale věříme, že změny budou minimální.
Při změně termínu Comic-Conu Prague se můžete rozhodnout mezi čekáním na nový termín a vrácením peněz v plné výši za zakoupené fotografování a podepisování s hereckými hosty.
Pro vrácení peněz je nepřekročitelnou podmínkou požádat o vrácení do 14 dní od oznámení změny termínu prostřednictvím webu a Facebookové stránky Comic-Conu Prague výhradně na e-mail shop@comiccon.cz.
Covid-19 je infekční onemocnění, které může mít za následek vážné a potenciálně smrtelné onemocnění. V každém prostředí, kde se lidé shromažďují, existuje riziko přenosu Covid-19. Toto riziko se zvyšuje v uzavřených prostorech a se zvýšeným počtem lidí.
Přestože by všichni smluvní partneři měli přijímat zvýšená bezpečnostní opatření, která pomohou účastníkům zůstat v bezpečí, riziko nelze zcela vyloučit.
Účastí na akci přebíráte veškerá rizika spojená s Covid-19. Musíte dodržovat veškerá vládní nařízení zaměřená na zabránění přenosu viru, dodržovat pokyny pořadatele a chránit sebe i ostatní. Za nedodržení pravidel může být účastník okamžitě vyloučen z účasti bez náhrady peněz.
Více...
Základní nařízení ochrany proti covid-19 jsou stanovená státem, včetně podmínek pro vstup.
O2 universum přijímá zvýšená bezpečnostní opatření, která účastníkům akcí pomohou zůstat v bezpečí.
Jako pořadatel Comic-Conu Prague zajišťujeme desinfekci míst se zvýšeným rizikem, zajištujeme germicidní lampy (ničí bakterie a viry) ve foto/podpisové zóně, testujeme pořadatele...
Nepodceňujeme riziko, ale zároveň nejsme nakloněni vyvolávání zbytečného strachu.
Hlavní je ale zodpovědnost každého účastníka dodržovat stanovená nařízení a opatření.
Více...
Jste zodpovědní za ochranu sebe i okolí, za dodržování nařízení a opatření státu, O2 universa a pořadatele. Za nedodržení pravidel může být účastník vyloučen z akce bez náhrady peněz.
Chceme ochránit vás i hosty.
Ve frontě budou dodržovány větší rozestupy.
V místě fotografování a podepisování budou stojany s desinfekcí a profesionální germicidní lampy pro průběžné čištění vzduchu od bakterií a virů. Při samotném fotografování nejsou respirátory nutné.
Desinfikujte si ruce před podáním ruky hostovi. Nedotýkejte se hosta jiným způsobem.
V případě potřeby přikročíme k dalším opatřením, ale chceme zachovat možnost získání fotografií a podpisů od hostů.
Více...
Aktuální pravidla stanovujeme podle nařízení vlády a aktuálních pravidel O2 universa týden před Comic-Conem Prague, abychom předešli jejich změnám. Více...
Pro získání informací v předstihu sledujte nařízení vlády pro hromadné akce - základní principy se příliš nezmění. Patrně bude nutné se před vstupem prokázat platným očkováním nebo proděláním nemoci, případně platným PCR nebo AG testem. Je téměř jisté, že podmínkou budou respirátory po celou dobu účasti s výjimkou času konzumace. Dezinfekce rukou a rozestupy společně s rozumným chováním ochrání vás i ostatní.
Obavy nejsou důvodem pro vracení vstupného, vstupenky v souladu se zákonnou úpravou nelze vrátit.
Nicméně při posunu termínu jsme s Ticketmasterem domluvili vrácení vstupného, pokud do 14 dní od oznámení přesunu na webu a Facebook stránce Comic-Conu Prague požádate o vrácení vstupného prostřednictvím formuláře. Poté se s vámi spojí oddělení zákaznické péče Ticketmaster. Po uplynutí termínu už není nárok na vrácení vstupného, zkuste vstupenky darovat nebo prodat.
O vrácení vstupenek prostřednictvím vašeho pojištění vstupenek budete muset jednat přímo se společností Allianz. Allianz poskytuje pojištění vstupenek dostupné na webových stránkách společnosti Ticketmaster a.s. Můžete je kontaktovat pomocí zákaznické linky: +420 283 002 789, v pracovní dny od 9:00 do 17:00
Více...
Prosím myslete na ostatní fanoušky, hosty i nás pořadatele a pokud existuje podezření, že vás mohlo zasáhnout onemocnění Covid-19, nechte se profesionálně otestovat a pokud budete pozitivní, neúčastněte se Comic-Conu Prague. Děkujeme.
Lékařské potvrzení o pozitivním testu nebo nařízené karanténě pošlete do 14 dní od ukončení akce na oddělení zákaznické péče Ticketmaster - ticket@ticketmaster.cz, vrátí vám vstupné.
Lékařské potvrzení o pozitivním testu nebo nařízené karanténě pošlete také do 14 dnů od ukončení akce na shop@comiccon.cz, vrátíme vám peníze za fotografie a podpisy s hosty.
Více...